מדיניות החלפה והחזרה

לפניכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של NewRun בע"מ (להלן בעל האתר), ישמח לסייע לכם.

על מנת להחליף פריט שנרכש אצלנו באתר, יש ליצור קשר באמצעות כתובת המייל: [email protected], או בטלפון 0768100105 ונציגנו יתאמו את החלפת הפריט באחת החנויות הקרובות לביתך.
ניתן להחזיר מוצר שנקנה באתר בתוך 365 יום מתאריך הרכישה. יש לדאוג שהמוצר יוחזר כשהוא חדש, באריזתו המקורית, ומבלי שנעשה בו שימוש ו/או המוצר נפגם, ולהצטייד בחשבונית הקנייה.
במידה ובמוצר שרכשתם יש פגם יצור,  ניתן להחזיר אותו בחנות בה נרכש ובחנויות היבואן, או בתיאום עם שירות לקוחות.

לרשימת החנויות

החזר כספי
ניתן לקבל זיכוי כספי או להחליף פריט שרכשתם באתר, בתנאי שלא עשיתם בו שימוש והוא חדש ובלתי פגום, בתוך 365 יום ממועד הגעתו אליכם. ההחזר הכספי יבוצע בהתאם למועדים המפורטים בחוק ודרך חברת האשראי. פריט שנעשה בו שימוש לא ניתן יהיה להחליפו או לקבל בעבורו זיכוי.

ביטול עסקה
היה ופרטי כרטיס האשראי ו/או פרטיכם האישיים לא נקלטו במערכת, ייתכן והזמנתכם עלולה שלא להתבצע. אם בתום סיום תהליך הרכישה אזל מהמלאי המוצר שבחרתם, לא תתבצע הזמנתכם.
במקרה שכזה שירות הלקוחות יעמוד אתכם בקשר.
למידע נוסף בנושא מלאי המוצרים ואספקתם, שלחו לנו מייל לכתובת [email protected] או חייגו 0768100105